22 augusti

gick och mötte upp katja vid bussen igår, drog till goofy och kollade på the collector, den va rätt bra :)
sen busa vi runt på eh halva natten, träffade några nya 94:or.

sen gick vi hem till mig och sov,
gick upp vid typ 11, duschade och åt frukost/lunch.
sen körde vi pingis och så drog vi ut och skateade och åkte inlines , haha ;) proz.

när vi tröttnade på det gick vi till stallkiosken och käkade glass,
och så vart ci tvungna att dra till goof för katja glömde plånbok och allt där igår.
stanna där ett tag och sen tog vi med oss honom och gick till marwel,
till nya lägenheten. den va niice.

så var de matdags så då gick (eller snarare powerwalkade) jag hem till pappa.

nu har jag borstat tänderna och gjort mig iorrdning för att gå och lägga mig.
imorrn börjar det!
har vant mig vid tanken så de känns helt okej,
tänker såhär att om jag inte går i skolan utan är ledig hela tiden så kan jag ju aldrig ta studenten, och de vill man ju!!
så de e bara accepterat ;)


sov gott!
pusss



oj vad du är saknad! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0