Ändrade planer

ingen stuga för mig! malin skulle inte med och pappa & anna-lena skulle jobba med sovrummet hela helgen och det ska inte bli superbra väder. så jag kände att jag lika gärna kunde stanna hemma.

fick just reda på att charlotte och claudine åker redan imorgon! trodde dom skulle åka på söndag,
jag kommer knappt hinna träffa dom ..

tur att dom inte flyttar föralltid, kommer ju hem då och då :)
men kommer bli sjukt tomt när både dom och ebba flyttar.


btw, drog upp dörren rakt på foten nyss så nu har jag blånagel :( aj

funderar på vad jag ska göra i helgen,
matilda är i finland, malin ska jobba, ch&cl och ebba flyttar ..
kan ju inte bara sitta hemma hela helgen och inte göra nått!
skolan börjar ju faktiskt på måndag.

och jag har ångrat mig, de här är inte sista dagen på lovet, det är lov fram tills klockan 08.20 på måndag.



bläääh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0