1 december

en månad kvar av 2010, shiiiieet!

gick upp tidigare en vanligt imorse för att kolla på julkalendern, den verkar faktiskt ganska bra, :)
det är så mysigt att gå upp och sätta sig i soffan och kolla på julkalendern.
mindre mysigt var det när jag skulle gå till skolan.
-21 visade termometern, det är kallt!
har tagit på mig en stor, stickad tröja idag.

vi åt världens godaste mat igår!
spenatpastakuddar, kyckling, tomat, ruccolasallad och så bara värma allt i stekpannan.
med basilika och tomat créme fraiche.

jag gjorde helt klart på toan igår, roger satte upp spegeln på dagen så jag städade och sen satte in lite saker. det blev kanonbra!
sen började jag städa iordning min garderob, hällde ut alla kläder på golvet i en enda stor hög, så var det bara börja vika och sortera, piuh.

katja kom och störde mitt i, vi la oss framför teven, förväntansfulla inför ett nytt asbra desperate housewives avsnitt.
men nej nej. vilken besvikelse, det var inget!
det skulle vara någon film istället,
vilket påhitt alltså :(
så hon fick hjälpa mig med kläderna istället, så nu är det ordning och reda! :D
skönt.
sen tog vi en fika och spelade in massa fina filmer ;)
när hon gick hem slängde jag mig i sängen och somnade direkt.

nu ska jag räkna matte
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0