13 december LUCIA

lite update.

i fredags var jag som sagt hos jonas. vi kollade greveholm och spelade unicorn attack.
elin, katja, matilda & anna kom förbi en sväng. dom gick efter ett tag, elin stanna.
och när vi höll på att somna alla tre gick jag hem.

på lördagen åkte jag, mamma och malin in till stan och shoppade julklappar.
det gick asbra! jag fick nästa alla julklappar köpta, och de som inte blev köpta blevn ändå planerade.
kanon.

sen gick vi hem till malin och lagade supergod mat!
vi skulle gå ljusvandringen var de tänkt, så vi gav oss iväg.
men det var ju inga ljus, jättetöntigt.
men vi kollade in o folks fönster ist, mycket mer spännande!

sen gick vi hem och åt nästan brända bananer.
ASGOTT!

igår kände jag att det var dags för lite migrän igen.
så jag kom hem till malin och la mig och sov. han träffa på en superbrun johan som har varit i USA i 5 veckor. inte det minsta avundssjuk :)

idag har vi tittat på lucia tåg.
och jag har varit jättetrött och haft ont i huvet.
nu ska jag kolla julkalendern och sen ska jag och matilda kolla på stora luciatåget :)

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0