14 december

nu ska jag njuta av mackor, lussekatter och varm oboy och titta på ett avsnitt av desperate housewives.
blev lite piggare och gladare påväg hem från skolan för ett par solstrålar tittade fram på mig.
när jag har ätit och kollat på dhw ska jag ta fram tvätten, packa lite snabbt och sen ta mig till bussen.
jag och malin ska nämligen fixa de sista julklapparna.
mer än en vecka innan jul!
shiet asså.
sen sover jag i stan och imorrn är jag ledig!
eller, jag har ett par uppgifter att göra men det lär inte ta några tider.
skönt med lite ledigt.
om en vecka blir det ännu mer ledigt för då är det dags för jullov.
välbehövligt kan jag lova! :)

have a nice day!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0