15 december

nu luktar det nybakat i hela lägenheten!
mamma håller på att baka julkakor,
syltkakor, schakrutor och lingonkakor. mums vad gott :D

nu har jag varit på stan 3 gånger på 4 dagar, det är ganska bra gjort!
och jag ska in igen på lördag ;)
men nu är mina julklappar iaf helt färdighandlade.
igår åkte jag in efter skolan med malin. ví struntade i att gå hem först så vi tog stan direkt så vi skulle hinna allt.
vi började med mammas julklapp, eftersom hon ångrade sig och inte ville ha tröjan som hon först valde ;)
sen sprang vi runt och letade efter en fin tekopp till mormor, vilket verkade omöjligt.
men när vi gick för att köpa pappas julklapp hittade vi den perfekta tekoppen! i samma affär där mamma bestämt hade sagt att det inte fanns några ;)
sen fixade vi pappas, rogers och anna-lenas.

sen gick vi hem i kylan och värmde oss med lite köttfärsås och spagetti.
sen kollade vi på desperate housewives och åt glass och drack te.

idag gick jag upp vid sex och gjorde frulle åt mig och malin, sen gick jag och la mig igen när hon åkte till jobbet.

jag mötte upp elin på stan vid elva ungefär.
vid halv tolv var vi klara med julklapparna!
då satte vi oss på coffehouse och drack chailatte och slog in lite paket, ;)
sen gick vi runt på stan lite, träffade daniel och några också.
sen fick jag och elin jobba i affär!
inte en enda kund kom på typ en och enhalvtimme :(
men vi hade rätt kul ändå, haha

nu har jag gjort slöjduppgiften som skulle göras idag.
och nu ska jag snart sova, för imorrn är det skola igen..
fast de e ju bara 4 dagar kvar i skolan nu!

PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0