27 december

oj oj oj nu är jag heelt slut!
bilen styrde mot norrköping imorse,
vi började med en runda på stan och en fika på ätt jättemysigt café, (det kan jag verkligen rekomendera, Bagaren som ligger i knäppingsborg, gå dit! översta våningen.) innan vi gick till arbetets museum, stadsmuséet hade stängt tyvärr..
där dansade jag och lina järnet medans dom andra kollade runt.
wiha.

sen sprang vi runt på stan hela eftermiddagen.
den som shoppade mest var charlotte. hon köpte ju nått i varje affär typ.
mamma hittade en jacka, och jag ett par skor och en helt vanlig vit, långärmad tisha.

ikväll har jag och mamma kollat på hollywoodfruar och ätit ris a la malta!
en bra dag helt enkelt!
men tröttsam, så nu ska jag kolla klart på pirates of the caribbean och sen sova gott :)

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0