4 december

sitter hemma hos pappa,
är lite sådär lagom mystrött.

igårkväll gick jag, mamma och roger ner till kristoffer och åt mat.
vi åt chokladmousse och kollade på på spåret och slutet av idol. alla var trötta och sega så efter det gick vi hem.
katja kom förbi hos mig och vi körde lite tvspel och kollade på alfons och sen somnade vi.

idag åkte vi till norrköping för att gå på arbetets museum och utställningen om facit.
jag, mamma, roger och boffa.
det var intressant.
det var inte bara facit utställning utan annat också.
jag tycker det är så mysigt att gå runt på museum och läsa och titta på saker :)
sen åkte vi till brodway café och åt bananbakelser och drack chailatte.

vi åkte förbi pressbyrån på min begäran och köpte johnossi comic book!
har bara kollat i den lite snabbt än så länge men ska läsa den när jag kommer hem till mamma igen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0