6 december

en i stort sett händelselös dag.
vi kollar på en väldigt annorlunda men rätt bra film på franskan, amelie från montmartre.

jag lämnade datorn i skolan vilket var ett dåligt beslut eftersom jag har mina so-anteckningar i den, och vi har prov på onsdag.
imorrn blir det hårdplugg asså!

ska försöka komma på en egen komposition nu ;)
wish me luck.
sen ska jag sova, en timme extre för det är sovmorgon imorgon.
fast jag missar julkalendern, och det blir inte alls lika mysigt att titta i datorn. :(
men det får väl funka.

om en vecka är det ju lucia! 
då blir det först skolans luciatåg på morgonen, ångrar lite att jag inte är med. det är ju rätt kul faktiskt..
sen på kvällen ska jag kolla på åtvidabergs luciatåg med matilda, det brukar vara så fint. gå och sätta sig i kyrkan och sen bara njuta :D



natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0