8 december

slutade för över en timme sen och det var inte alls fel!
ingen hann klart med so provet idag så vi får fortsätta imorrn.
skönt, då kan man ju plugga lite till.. ;)

så ska jag göra den där artistredovisningen idag, och imorrn eller på fredag är det livräddningsprov .
sen är det nog inget asviktigt innan vi slutar. eftersom betygen sätts på måndag.
vi ska till mormor och äta ikväll :)
mysigt.

och idag vill jag hitta på något roligare än BARA plugg.
så de ska jag göra!
nu ska jag nog ladda upp lite bilder på fejan, hittade massor gamla fina ;)

trevlig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja, jag vet inte hur han tänkte där ;)

Jaa jag vet, såååååååå skönt(!!!!!) Jag har inte bokat biljett tillbaka hit än, men jag är ledig i mellandagarna så jag tror att jag stannar hemma till dagen innan nyår och sen åker hit, så totalt blir det en vecka och två dag i så fall :D

Puss!

2010-12-08 @ 17:36:57
URL: http://linaingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0