christmas is over :(

då var julen slut, :(

Tack för en alldeles underbar helg!
min släkt är bäst.

kalkonmiddagen idag var som vanligt god.
riktigt god! och mättande..
när vi kom hem åt jag lite paradischoklad,
och massa nötter.
och sen två köttbullemackor.
jag fattar inte hu man kan äta så mycket på jul?
och man är konstant sugen på mer.
eller ja, nästan hela tiden iaf.

tittade på mumien precis och den var bra :)
nu ska jag sova för imorrn ska jag upp halv åtta.
jag och mamma har ju planerat en resa till norrköping och gå på museum och shoppa.
och nu ska även challe, lina och johan med!
det blir nog kalasbra :)

GODNATT!
sov sött

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tack;)

Ha det så kul på stan i dag!



Puss

2010-12-27 @ 07:34:26
URL: http://mbjorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0