10 november

sitter med en värmekudde runt nacken,
de var väl en envis bacill som skulle hoppa på mig.
har superont i halsen och nacken och ända upp i käkarna. men de går la över snart..

idag var en riktigt lång dag i skolan, börjar med att vi har so.
kommer in i klassrummet så ser jag att helene har satt igång min powerpoint om indien. så då skulle jag redovisa den, utan förvarning. men de gick bra ;)
vi fortsatte med våra simcity stad på no:n, det går inte bra asså. :(
vi går bara mer och mer i back,
men det är bara tillfälligt va!

precis innan jag gick hem idag fick jag reda på att hemkunskapen inte var till imorrn utan nästan vecka,
vilken lättnad!!
eftersom jag inte kunde jobba med den igår för jag inte hade några böcker hemma och det är asmycket och jag vart tvungen att göra idrotten idag med.
så de va skönt.

nu har jag precis kommit hem till pappa, har varit hos mormor och ätit chicken à la king, jättegotttt.
jag glömde gympakläder, precis som förra torsdagen,
men får gå hem imorrn då.

nu har jag gett lite nödvändig fakta sådär.


4 glada tjejer i Berlin.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0