11 november

sitter och letar musik till dansen,
nu ska jag, matilda, ronja och carro göra grymaste dansen till gympan så vi får mvg.
wejjo.

på musiken fick vi väldigt mycket gjort idag, najsss.
jag han göra g för trummorna och nästan klart med bas.
och sen fixade vi våran jingel.

äntligen fick vi göra nått vettigt på hk:n idag,
har ju inte haft det på hur länge som helst, bara massa teori.
idag bakade vi rulltårta, smaskens!

nu kommer snart mamma hem, då ska vi käka och sen på teater med challe och erkberk.

matildas mobil stog för dagens asgarv, haha ahfyfan asså.
hennes talking tom, så söt^^

nu ska jag leta vidare
pusss!

titt så fint de var imorse när jag skulle åka till skolan.


och titta vad cool jag är.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va snygg den där bilden var på dig!



2010-11-12 @ 10:49:14
URL: http://mbjorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0