12 november

den här dagen har varit en riktigt bra dag!
har vart på toppenhumör hela dagen, snacka om att allt blir bättre då.
den har gått lagom fort också.

hade ingen lärare på engelskan, för hon var sjuk, och vikarien var sjuk.
men duktig som jag är jobbade jag ändå, åtminstone större delen av lektionen ;)

sen tränade vi på våran låt, we are all the winners, texter delades ut och vi sjöng allsång i klassrummet,
det lät helt ok för att va första gången ;)
på sommaravslutningen smäller det, då ska vi visa alla att vi är the best!
våra lärare tyckte vi skulle sjunga på julavslutningen också så visst, varför inte.

vi jobbade med dansen förut, det blir nog skitbra.
bestämde att vi skulle köra till low (y)
vi körde över på lektionen också eftersom vi ändå hade 2 håltimmar på raken efter.
sen gick vi och käkade och väntade in slöjdlektionen,
jobbade väl sådär den lektionen.
men vad kan man förvänta sig en fredag eftermiddag, när man är på världens flumhumör.

nu är jag hos pappa och ska väl äta snart,
sen får vi se om jag bara ska va hemma och ta de lugnt eller om jag ska träffa katja och matilda.

måste bara säga att jag gillar min klass mer och mer för varje dag.
speciellt idag.
PUSS PÅ ER









oj oj oj, vilka grabbar!

pussigull.


trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0