14 november

efter maten, som som vanligt var asgod, kollade jag och pappa på lite tv och åt godis,
sen kom matilda från hennes mormor och så gick vi hem till henne.
katja kom och så efter lite snack slängde vi oss i soffan och kollade på Shawshank Redemption (nyckeln till friheten).
typ tredje eller fjärde gången jag såg den men fortfarande lika bra!
sen gick jag hem helt ensam i mörkret, 
när jag lagt mig läste jag en liten stund innan jag somnade gott.

vid nio ungefär blev jag väckt så då käkade vi frulle och jag gjorde mig iordning lite snabbt och sen åkte vi mot kisa och anna-lenas föräldrar, hämtade upp malin vid stationen också.
i kisa blev det farsdag fika.
och så hjälpte vi till att ta upp A-Ls pappas båt.

nu har vi räfsat lite löv,
jag hjälpte till att bära lite ;)
sen vart de för kallt så då gick jag in och läste ut min bok.

nu är de söndag igen och en skolvecka väntar
igen!

tjarrrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0