18 november

imorse gick vi upp vid 6 ungefär.
jag gjorde mig iordning lite halvt och åt frukost,
sen gick vi ut i kylan, blåste svinkallt och snöade,
weihu.
tur att det är så mysigt att åka buss när det är mörkt och kallt ute iaf,
man sover så gott!
malin hoppade av bussen vid partnertech och jag åkte vidare hem.
gjorde mig iordning klart och sen gick iväg till skolan.

våran dans till idrotten är snart klar nu tror jag.
de blir kanon bra!
mvg here we come!?
hope so..

gjorde klart teori arbetet på hemkunskapen idag, skönt att slippa det nu.
efter skolan väntade jag med tobbe och de andra på bussen,
mamma skulle komma och hämta mig men hon åkte aldrig från jobbet ju så jag gick hem ;)

när hon kom hem åkte vi ner till banken och hämtade mitt IDkort som har tagit 1000 år på sig att bli klart,
bilden på det var faktiskt inte så hemskt som såna bilder brukar vara.
efter bankbesöket fyllde jag på mitt bokförråd med tre böcker,
hypnotisören, vårlik, och så nån mer.
så nu ska jag ta tag i det här och börja läsa igen!

skulle träffat katja nu men jag är alldeles för trött.
nu ska jag bara slappa ett tag och sen sova!

Puss




snyggingaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0