2 november

ska snart cykla ner till tåget,
jag har kommit på att det faktiskt är väldigt smart att cykla, går mycket snabbare än att gå.
wei.
blir en dag på stan i västervik med anna :)
får se hur de blir med bio som sagt var..
anna kolla fel på tågen så jag gick upp för tidigt, haha.
en timmes sömn inatt.. konstigt nog ganska pigg ändå?
det lär väl märkas imorrn att jag inte sovit så mycket..

åkte in till stan igår vid ett.
skitstressad!
hittade ingen nyckel och det var en kvart kvar tills bussen skulle gå,
så jag fick ringa kristoffer så fick han komma upp och låsa, tur att man har syskon ;)

kom in till stan och gick till steves där elin, albin, daniel och olle var :)
satt där i ett par tiimmar kanske, spela kort och drack kaffe.
sen åkte vi hem till albin och käkade hamburgare,
sen till åtvid.
jag kolla lite på åff matchen, förlust. inte bra, inte bra..
nu gäller detpå lördag (tror det är lördag).
synd att jag inte kan va där och hejja ;)

sen träffa jag elin, albin, daniel, charlotte och joshua.
har inte träffat varken charlotte eller claudine sen dom flyttade!
så det var kul.
sen hemma hos elin kolla vi på film, kommer inte ihåg vad den hette!
sen blev jag och elin alldeles övertrötta och skrattade åt allt.
hehe
somnade iaf inte föräns åtta, och sen gick upp vid kvart över nio.
cykla hem och nu håller jag på att göra mig iordning :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0