24 november

cornelis var faktiskt bra, i början var den lite seg, man störde sig lite på att skådespelaren var dålig men sen ju längre man såg, ju bättre blev de.
´
nu har våra EVdagar börjat.
imorse skulle jag carro och ronja jobba med våran dans, matilda var med och körde niornas innebandy turnering.
på två lag, alla är så tråkiga så de var bara två klasser som hade anmält sig. vi mot e2 dåva.
men carro är sjuk idag så jag och ronja kunde inte göra så mycket på dansen själva.
vi kollade på innebandyn ist :)
och körde lite robot unicorn attack. ♥

sen hade vi lite so och lunch med en välbehövlig kopp kaffe!
nu har vi lite so igen men jag har inget att göra!
så jag ska köra lite sim city ist.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0