31 oktober

det vart ingen mat på grillstugan igårkväll, de var fullt ;)
så vi gick till oasen och käkade ist,
efter massa pizza gick vi hem till kristoffer!
sista biten puttade jag och malin på bilen med kristoffer och tobbe i,
inte för att det behövdes utan bara för kul liksom. ;)
kristoffer stängde av motorn och så satt dom där och småpratade och lyssnade på musik medans jag och malin sprang och puttade på.
inget konstigt med de

väl hemma hos kristoffer tryckte vi i oss massor godis och kollade på nya beck filmen,
den var riktigt bra, och läskig.
man lyckas ju alltid skrämma upp varann rejält också.
sen gick jag och malin hem till pappa, skruvade ihop hennes byrå.
det vart skitsnett, men vi bestämde oss för att det fick pappa fixa när han kom hem!

idag har jag hjälpt till med flytt hela dagen.
drog iväg ett lass in till stan och bar upp till lägenheten,
det blir skitmysigt där!
efter att vi fixa iordning lite och fått igång teven åkte vi hemåt,

nu är jag hemma hos mamma och katja ligger brevid och andas skithögt så jag lär inte kunna somna, irriterar mig så jävla lätt på sånt ... ajja ;)
kollade på the last song,
riktigt bra film men fy vad sorglig!

nu ska jag sova,
imorrn ska jag in till stan för en fika med elin, får se om jag stannar kvar :)
sen på tisdag blir det västervik med anna, får väl se om vi hinner med nån bio eftersom sista tåget hem går 19.22. vad är de för stil?
på torsdag blir det oslo,
kul att träffa lina! saknar henne.

Puss & Godnatt




random bild.
jag, emmy och matilda i sommras,
snygga kompisar!!

Kommentarer
Postat av: Lina

saknar dig med! ps. jag är ledig på torsdag och fredag! :D

2010-11-02 @ 19:41:27
URL: http://linaingrid.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0