8 november

i lördags kväll orkade jag bara inte skriva nått och igår spenderades heela dagen på buss.

nu sitter jag i soffan och är sjuk, orkade inte gå till skolan idag så när jag vaknade imorse gick jag upp och drack lite mjölk och läste om åff som åkte ur allsvenskan igår, snyft :(
sen gick jag ner och la mig igen och sov tills för ett par timmar sen ungefär.
sköönt!
nu ligger jag i soffan och kollar på top model,
ska plugga snart också.


det blev en sväng på stan i lördags med.
jag köpte ett par tights och erica köpte jeans och lina och erica köpte varsin likadan hoodtröja.
jättefina!
vi tog en fika på kaffebrenneriet innan vi gick hem och satte oss ett litet tag.
sen gick vi till bowlingen, där satt mosan och weine och väntade.
sen kom marius också.
jag vann inte, men jag kom inte sist heller!
när vi kom hem var alla helt slut.
vi slängde oss i soffan och satte igång auschwitz filmen.
sen fixade vi popcorn, glass, avocado och glögg.
perfekt kvällsmat!

igår gick vi upp vid nio ungefär.
packade och åt frukost och lina och erica nördade lite robot unicorn attack innan vi gick till bussen.
sa hejdå till lina :(
sen väntade en ungefär 8 timmars lång resa, massa väntetid i gbg och ca 45 min i linköping innan mamma kom.
sen var det skönt att komma hem kan jag lova!
käkade massa spagetti och köttfärssås och sen ramla ner i sängen och somna, direkt!

tack för en jättemysig helg!!
puss

fridays





shopping



kaffebrenneriet



bowling







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0