buss

sitter på bussen till oslo och det är superkul, inte..
inte superlångt kvar nu iaf :)
men snart dör datorn och jag orkar inte koppla in den så då får jag väl sova,
eller läsa.

asså den som uppfann det här spelet är helt underbar,
det absolut bästa onlinespelet som någonsin gjorts!
nästan iaf.

http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-game.html

men nu väntar en trevlig helg i oslo med mina söta kusiner! :)
så mysigt.
ikväll blir det nog bowling, de va jättelänge sen jag bowlade.
då kommer väl gå sådär ;) det är kul iallafall.
de blir nog lite shopping också,
jag ska se om jag kan hitta några snygga skor och en lång, knallröd, stickad halsduk.
lycka till :) tack.

pusss

btw,
sister hazel - your winter
grym låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0