dödstrött och superhungrig!

kom hem för ca en timme sen.
har gjort mig iordning och fixat mackor och nu ligger jag i sängen och äter och kollar på en gammal julkalender.
mysigt,
lär somna ganska direkt efter att jag ätit upp.
de märks att det inte blev mycket sömn inatt..
jag och anna gick en sväng på stan i västervik och sen käka vi på donken, funkar alltid!
för det mesta iaf..
sen gick vi och beställde biobiljetter till Dumma Mig, så gick vi och köpte godis och sen tillbaks till bion.
jag såg ungefär 20 min av filmen, resten halvsov jag så jag missade i stort sett hela handlingen.
nödvändigt satt lägga pengar på det! haha

efter bion åkte vi hem, tåget stog stilla i överum ett tag också för ett försenat mötande tåg, så irriterande.
när vi kom till resecentrum i åtvid kom precis daniel och abin från stan.
men dom skulle inte åt mitt håll så fick gå själv.
hem och byta om och lite och sen cyklade jag iväg till elin där även albin och daniel var.
kollade på björnbröder, mys.
sen till charlotte och joshua, då drog jag hem.
alldeles för trött.

så nu ska jag ta och slagga!
väääääldigt skönt kan jag lova.

Puss&godnatt
sov gott, de ska iaf jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0