10 en tråkig dag som denna

1. asså tänk er en supertråkig dag utan musik, hur tråkigt skulle inte de va?
jo, dödstråkigt!



Kid Cudi – Man On The Moon: The End Of Day
(y)

2. funderar på att dra igång en film, få ett par timmar att gå, då är det snart läggdags sen. nästan.
en film jag vill se är dear john, den verkar ju jättebra. eftersom det är regissören till the notebook som gjort den här lär den vara bra. det är ju inte ett minus att det är channing tatum som spelar i den heller?


3. jag har nog växt färdigt nu! de sa skolsyster iaf. jag skulle va nöjd om jag stannade på mina 172 centimeter. nice.

4. just nu vill jag bara ha massa pengar, för min garderob är så tråkig. inte nog med att det är stökigt och ingen ordning alls. jag har aldrig något att ha på mig typ, vad jag än tar på mig tycker jag att det ser tråkigt ut. så en stooor shoppingrunda skulle inte sitta alls fel må jag säga.



5. fokis, älskar hennes snygga bilder och hennes inlägg om lustiga prylar och grejer ;)

6. jag är extremt konsertsugen, läste idag om johnossi som spelade inne i linköping i helgen. 18årsgräns på den. hur kul är det om jag får fråga? min morbror och kusin ska på iron maiden, malin ska på roxette, och de skulle ju va asnice att gå på lady gaga. menmen..

7. imorrn eller onsdag ska jag in till stan, då ska jag och malin laga mat ihop och sen ska jag sova där. men jobbigt värre att åka buss på morgonen, men sånt får man ta! kanske hinner en fika med daniel då också :)

8. nej jag har inte fantasi så det räcker till en åtta, eller en nia, eller en tia... kanske sen. men nu hinner jag inte, för nu ska jag äta!
smaklig måltid tack puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha kallar du pappa för farbror eller ska janne eller peter också på iron maiden? :D för jonbon o pappa ska med dit! och jag vill också gå på lady gaga! Och roxette!!

2010-11-16 @ 18:13:23
URL: http://linaingrid.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0