oslo times

kom fram vid ca tjugo i fyra, 5 min för tidigt!
har nog aldrig varit med om en buss som varit för tidig.

vi gick hem till lina och jacke och spanade in deras lägenhet, jättemysig!
sattes oss och åt melon och snackade.
sen gick vi och handlade, blev ris, bearnaisesås och ytterfilè. huuur gott som helst!
äkta stugmat ;)
efter maten kom jacke hem från jobbet och satte sig vid datorn och spelade wow, eller cod. ;)
jag, lina och erica gick vi iväg och skulle bowla men det var asfullt så vi bokade tid till på lördag ist,
vi gick till ett café och drack kaffe, och precis när jag började dricka så kom jag på att klockan var typ sju, alltså för sent för kaffe för att jag skulle kunna sova, som sagt var, jag lär mig inte!!

när vi kom hem slog vi oss ner i soffan och spelade kort och pratade,
vi kollade på massa gamla bilder från övergivna platser, det är så obehagligt.
massa mentalsjukhus och sånt.
och vi var redan lite uppskrämda när vi kollade på en bild som man skulle hitta nått fel på, så sitter man och stirrar in i skärmen och så poppar det upp en såndär asäcklig bild. shit vad rädda vi blev alltså! lina slog ihop datorn och var nära att slänga den i backen, haha.
sen vågade vi inte kolla på mer saker så då gick vi och la oss istället.

jag vet inte om det var kaffet eller om det var för jag vart sjuk. men jag kunde inte sova!
sov jättedåligt, massa konstiga drömmar och vart frusen och jättevarm om vartannat.
jobbigt iaf! fick migrän också..
idag har jag haft ont i halsen och huvudet och lite feber, men man ska inte klaga! ;)

vi gick upp vid typ halv tio och käkade frulle och gjorde oss iordning sen drog vi ut på stan.
det var ovanligt lite shopping för att gå på stan i sex timmar!
jag köpte bara en tröja.
jag mådde lite bättre efter en fika med chai latte, chokladmuffins, äpplemuffins, ipren och halstablett.
på jättemysigt fik!

nu sitter vi och pustar ut ett tag innan vi ska göra oss iordning och sen gå till fridays och äta mat, underbart!



det är inte gröt.
ba såru vet






btw, alla vann, jesus uppstod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0