6 dagar kvar till 1a advent

sådär,
nu har jag gjort 24 st nya playlists på spotify.
till vad?
en julkalender! ;)
en låt för varje dag,
men jag har inte bestämt vilken det ska va på julafton!
de måste ju va den perfekta,
hjälp mig!

förresten, förra året var det ju levande julkalender här i åtvid.
det borde verkligen göras om, det var ju supermysigt att gå iväg till nått ställe här i åtvid och inte veta alls vad man skulle få se. de kunde va teater eller folk som sjöng, eller dansade, allt möjligt.
och med all snö och mörkret blev det så härlig stämning.
då var det faktiskt bara mysigt med vinter.
plus att jag saknar teatern
det var så himmla kul!
och man vet att folk uppskattar det.

nog för att jag kommer ihåg att det var mycket snö förra året men såhär extremt?
shit, de hade jag glömt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0