15 oktober

hann inte skriva något igårkväll.
slutade faktiskt ganska tidigt för vi hade ingen hemkunskap, men däremot fick vi 1000 teoriuppgifter med oss hem som vi ska göra..
när jag kom hem stängde jag in mig ett tyst rum och började läsa igen häftet om rockens historia, kul att jag opch matilda fick ett tio sidors häfte igår till provet imorrn som alla andra fick för 2 v. sen!
jag läste typ en halvtimme sen somnade jag.
när jag vaknade var det mat, sen åkte jag, mamma och malin in till stan och shoppade loss på ikea!
till mig köpte vi handdukar, badrumsmatta, hylla, spegel, toaborste! ringar(inte ikea). mamma köpte en wokpanna, toaborste! och sen tror jag de var nått mer.. malin köpte gardiner, överkast, maria montazami gardintofsar, tallrikar, glas, bestick, skrivbord, soffbord, fönsterlampa, taklampa, skärbräda och toaborste!
så nu kan jag börja fixa iordning nere vid min toa! :)

sen när jag kom hem pluggade jag lite på musiken igen. får väl se hur det går..
annars fixar jag det nån annan dag.


IKVÄLL SMÄLLER DET!
gaaalet underbart!

och grattis i förskott anna,!
hon hänger med på johnossi,


how lovely!

Kommentarer
Postat av: annat

ASGRYMT

2010-10-15 @ 23:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0