17 oktober

orkade inte skriva igår.
vaknade med huvudvärk men de gick över ganska snabbt :)

kräftskiva igårkväll, bättre sent än aldrig?
challeballe, jonbon, erkestjärt, henkbenk, katarina och katta-bertil, brose, mamma, rogborg, pappa-lena, malbal , boffa och jag.
det var kul!
och man åt ungefär konstant hela kvällen,
kräftor, jansson, köttfärspaj, ost och kex, frukter, rulltårta med grädde och persikor.
MÄTT!

gick upp vid ungefär halv elva, åt frukost och gick sen ut på promenad med pappa, anna-lena och malin.
gick runt slefringe, de var jätteskönt! :)
jag frös inte ens om händerna.
snart ska jag gå till matilda och sen ska vi på fotboll.

usch, jag gillar inte söndagar :(

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0