20 oktober

är det snö eller regn jag ser?
förhoppningsvis regn. men de skulle ju snöa idag så..
jag vill inte ha vinter!
eller jo bara en kort isf, det är mysigt i november och december men sen blir man så jävla trött på det!

ingen matilda i skolan idag, hon var inne på universitet på någon grej hela dagen.
hade so-prov på morronen, de gick nog bra tror jag :)
och sen engelska prov, de gick också bra.

nu ska jag hjälpa mamma baka tårta så ska vi ner till boffa och fira honom.
sen kanske de blir on promenad med katja och elin, mys :)

nu är lina påväg hem till åtvid också!
måste se till att träffa henne någon gång under helgen.
jag åker nog till henne i oslo på lovet också :)
de blir kanoon.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0