24 oktober

filmkväll igår, sköönt.
hetl slut var jag så de va skönt att ta de lite lugnt.
kollade på ica age och draktränaren, ;)
den var bra!

katja hängde med hem till mig och vi somnade på direkten!
vaknade vid typ elva och gick upp och åt frukost.
sen körde vi lite robot unicorn attack!
när hon gick hem målade jag och mamma mitt badrum, nu är de vitt, bara den svarta väggen kvar :)
skönatt få iordning på det!

jag har lyssnat på malin och linas rekomendationer om p3s dokumentärer så nu har jag lyssnat om tjernobyl och västtyska ambassaden.
skitbra faktiskt, brasätt att lära sig på ;)

nu ska jag chilla resten av dagen och ladda om för en ny skolvecka!
varför går helgerna så jäääävla fort!?




spanien 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0