27 oktober

jag är så klantig!
när vi var i simhallen på idrotten förra veckan glömde jag min bikini där, vad gör jag idag när vi har vart i simhallen?
jo , glömmer bikinin!
fuck.
katja hänger med mig ner och hämtar den iaf, snäll som hon är :)

vi drog alltså ner till simhallen idag efter skolan,
de var kul, skönt med bastu ju!
kanske borde dra igång den här hemma nån gång.
sitter och käkar nu, mamma och roger är i falerum tror jag :)

jag fick reda på idag att jag slutar vid tolv på fredag! hur nice är inte det?
vi som brukar sluta tjugo i fyra.
kanske blir stan på fredag med elin och katja då.
fint värre.
jag fick berlin bilderna av elin idag förresten! kanske slänger upp några sen.

nu ska jag äta upp och sen ge mig ut i regnet igen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0