everywhere

nu börjar jag bli trött, ska nog gå och lägga mig snart.
fast malin sitter där uppe och skypar nu så får väl vänta tills hon är klar.
kör lite robot unicorn attack sålänge.

har gjort ungefär ingenting idag!
jihaaa.
joo jag kollade på moulin rouge.

johan ringde förut och bjöd in sig själv på middag hos oss,
resten av familjen skulle till mormor och äta surströmming men det passade visst inte honom ;)
och eftersom vi fick sånt finbesök vart de tre rätters middag, gott!
det blev lite idol också. jay är ju faktiskt ganska bra
johan skjutsade hem mig och malin till pappa efteråt.

imorrn måste jag nog ta och hitta på nått vettigt efter ett ha suttit och inte gjort någonting i två dar nu.
claudine är nog hemma i helgen förresten!
då måste jag träffa henne.


sov gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0