jomen visst

nu har jag städat heela kvällen!
förberett toan för renovering.
dammsugit, tvättat golvet, tvättat väggarna, plockat ur skåpet, och skruvat ner allting.
så nu är det astomt!
och jag är jättetrött.
kom precis på nu också att jag måste skriva på min novell så jag hinner klart den imorrn.
egentligen behöver jag göra ännu mer plugg men de orkar jag verkligen inte.
måste plocka fram kläder till imorrn med, simhallen på idrotten, heyyo.

äntligen fredag imorrn!
guu så gött.
jag, malin och boffa åker till mormor och äter och ska kolla på diabilder, så mysigt!
förhoppningsvis kommer lina och johan förbi senare också, kanske erkberk också.


ae nu måste jag skriva novell.

puss & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0