buonanotte

kom precis hem från jonas, var där med mina favoritgrabbar och elin :)
lite ssx och snack oså.

jag och malin gick ut och skulle gå en sväng efter frukosten.
vi går iväg och hinner gå en bit och då kom jag på att jag ville ha kameran med mig så det var bara att vända för att hämta den. men sen självklart hade jag inte satt tillbaks minneskortet..
så vi kunde ta typ 5 bilder.
de vart inte så lång promenad för när vi hade kommit en bit satte vi oss i solen av njöt av värmen!
de lär väl dröja tills de blir varmt igen.. så satt vi där i lite mer än en timme och pratade och hade de skönt :)
sen gick vi hem igen och lagade mat, lax, avocado och créme fraiche med curry, gott!

sen kom mamma och hämtade oss, skjutsade ner malin till tåget.
så åt jag lite till mat hemma här.
sen gick jag och mötte grabbarna och gick hem till jonas.

och nu ska jag borsta tänder och sova!
skönt,

pusss



det går visst inte ladda upp bilder nu, så jag läggar in dom imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0