17 april

Nu orkar jag!
Har haft en jättetrevlig helg med tjejerna! Väl framme i Helsingborg i fredagskväll åkte vi till Väla och käkade. När vi kom till hotell badade och bastade vi, det var så jävla skönt! Undrar varför jag inte bastar oftare? Vi har ju trots allt en hemma.Tror inte jag använt den en enda gång faktisk. Knäppis.
Efteråt när alla var sådär lagom trötta och varma av bastun spelade vi biljard. Jag är rätt så skillad på de asssså. Vi gick och la oss ganska sent och jag kunde inte sova på ungefär hela natten, för Theresa snarkade!!! Bajs på henne.
Men de gjorde inget, för det gick asbra för oss i lördags ändå! Så grattis till oss.
Imorrn är det lov och jag ska bara chillla galet. Förutom att jag ska städa klart mitt rum, och putsa fönster hos mormor, men annars så!
nattttti
jag hittade ingen passande bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0