19 april

Det blev verkligen en heldag på stan! Mamma kom och hämtade upp mig vid tolv ungefär så sprang vi runt på stan ett tag innan vi tog en fika i ute i solen. Jag hade bara linne och jeans och ändå höll jag nästan på att dö av värme! NAJS. Sen fortsatte vi med shoppingen och lite senare kom Malin in och hängde på. Sen när alla var helt slut, eller okej inte jag, skjutsade mamma hem mig och Malin till henne. Men sen drog vi ut igen för vi skulle käka, blev på uteserveringen på Steve's. Lite kallt men vi var ju tvungna. Sen gick vi till Bosses och köpte en riktigt onödig glass. Båda var jättemätte så vi nästan mådde illa och båda frös jättemycket, och vi var tvugna att gå och ta ut pengar för att kunna köpa den där glassen. Jävligt ovärt!!! ;) Sen gick vi hem och kollade på Desperate Housewives och Big Brother, sen somnade vi som stockar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0