1-3 april

Jag har varit utan dator hela helgen och jääklar så skönt de har varit!!
Vi hade det jättetrevligt hos Malin i fredags, åt god mat och kollade lite på talang, skavlan och farfar-filmerna.
Igår fixade vi med lilla båten, tvättade av och bottenmålade, så nu, efter en total makeover, ser den ut som helt ny! På kvällen firade vi Rogerbus som fyller 48 imorrn. Massa mat (supergod förstås)! Vi kollade på kort från när vi var små och från när mamma och pappa var unga. Jag älskar att titta på gamla bilder alltså!
Vid tio var alla aströtta och det kändes som klockan var typ ett, så dom gick hem och jag åkte en stund senare hem till pappa för att sova. Vad roliga vi är, hehe ;)
Idag har vi pysslat i trädgården hela förmiddagen, sen har jag bara legat framför teven och sovit resten av dagen.
Och nu ska jag sova igen, för imorrn är det en ny vecka, skola, och 2 prov som väntar! Woho.
Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0