30 april

Såja! Nu har jag fixat det.
Igårkväll gick jag och Katja ner till Mattias och Goofy. Dom hade gjort världens finaste kladdkaka till mig, med doftljus och allt! Så gulligt. Jag gillar att fylla år asså ;) Vi åt och åt tills vi mådde illa, eller okej, jag gjorde! Sen drog vi över till de andra grabbarna och spelade kort och så, vi förlorade inte. Alla var helt döda så vi gick och la oss i goofs säng och kolla på film, i typ 10 min. Sen bara snacka vi. Mysig kväll!!
Men nu känner jag att det är dags att börja fundera på vad man ska ha på sig ikväll, för jag har ingeeen aning! Sen ska jag göra mig iordning och så drar jag till Matilda tillsammans med tjejerna, innan vi går till Klinta.
ha en kanonfin valborg, I WILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0