blixtar och dunder, magiska under!!

Kom alldeles precis hem, just in time kan jag lova! Det blåser så träden nästan ramlar omkull och regnar jeteeemycket! Men gla' är ja ändå. Har varit en sådär perfekt fredag. Började med inte så ansträngde nationellt prov i engelska som jag gled igenom, typ. Sen dansade vi loss på idrotten och lyckades skaffa MVG i bugg för hela klassen, rätt grymt haa! Sen gick jag och Matilda hem och käka lite snabbt och drog oss tillbaks till skolan och stekte i solen. Sen en inte-göra-så-mycket-vettigt slöjd!
Carro och Bib följde mig hem, gullungar, så jag hoppas att dom inte blåst bort eller drunknat i regnet.
NU ÅSKAR DET OCKSÅ!
PUSSSSSSSS
Och nu blixtrar det!
pussigen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0