Blowin' away

Idag har jag hoppat runt i mina nya skor!
Shiiiiet vad de blåser då! Man måste ju nästan skrika för att kunna göra sig hörd.. Men sol och blå himmel, de tackar jag för. Kom precis hem, ska äta lite och byta om. Sen ska jag tillbaka till skolan igen.. Halv fyra till sex ska vi lyssna på föredrag och "mingla" ;) Låter kul va? Framtisfokus! Sen vid klockan sex blir jag hämtad och vi åker raka vägen in till stan för att gå på teater, jag, mamma, Charlotte och Erica. :)
Fullt upp hela kvällen alltså! Men imorrn är det fredag, helg, NAJS! Då ska jag och Malin till Boffa för lite syskonhäng, käka och kolla film oså. Och på lördag bäntar Stockholm!!! Heldagsshopping, wohooo.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0