HAPPY BIRTHDAY TO ME!

Oj vilken bra födelsedag jag har haft!
Den började med att jag blev väckt med födelsedagsång och fina presenter, och saft och sockerkaka. Och när jag kom till skolan fick jag bevis på hur supergulliga vänner jag har! När jag kommer till skolan står det en kladdkaka med 16 tända ljus på och paket brevid på min plats och hela klassen tar i och sjunger för mig när jag kommer in! De va fint :D Och i paketet som var från Matilda låg jättefina fjäderörhängen.
Efter dagen fick jag skjuts hem av Jonte på moppen, allt för mig på födelsedagen ;) När sen Malin och mamma kom hem från jobbet åt vi lax! Och sen var det tårtbakning som gällde. Eller mamma gjorde tårta och jag och Malin tittade på ;) Sen kom min tjock släkt (-minus hälften av alla) och åt tårta och gav mig blommor och presenter! Sen avslutades kvällen med att Johan skjutsade runt mig i sin camaro! Då kände jag mig tuff, ba så ni vet!
Hela dagen har varit underbar och jag har varit på absolut bästa humör och alla runt omkring mig har också varit på jättebra humör!
Så tack alla fina som har gett mig en kanonfin födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Lina

jag hade velat vara med och kalasat för dig! skitsnygg klocka helan :) grattis igeeeeeen!

2011-04-27 @ 23:11:56
URL: http://linaingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0