Påskhelg och säsongspremiär i stugan

Startade lördagen med en sväng neråt med Malin, köpte ett litet silverkors för mitt presenkort hos Camilla, gick en turbosnabb runde på marknaden och konstaderade att det bara bestod av samma saker som det alltid gjort, gick vidare och köpte hårspray och sen även varsin glass. Sen åkte vi till mormor för att fira påsk.
Käkade massa mat. Massor mat! Tills jag mådde jätteilla, och då var de tårta kvar. Den fick jag tvinga i mig, bara för att liksom.
Målade kanonfina ägg!
Pratade, och åt, MASSSSOR!
Fick påskägg och åt masssssa godis!
Sen blev det söndag, då åkte jag och Malin till stugan! Premiär för iår och det var så jäkla skönt! Känslan när man kommer ut dit är helt underbar alltså, helt avslappnad och jätteglad blir man. Lycklig på nått vis!
Så fick vi ju åka i fina nyrenoverade båten!
Träffade på en huggorm när vi höll på att såga ner enar för fullt.
Gick på promenader för att inspektera att allt var som vanligt. Och det var det, fast nästan ännu lite finare än vanligt.
Kollade på när galningar badade i 10gradiga vattnet.
Sen drog pappa och Johan i gång och grävde en bäck, vi andra stod och tittade på. ;)
Sen åkte vi hem, nöjda och glada! Fast lite ledsna att behöva åka hem, skulle ju mer än gärnat stannat alltså.
TACK ALLA FINA MÄNNISKOR FÖR EN TREVLIG HELG!

måste bara berätta, jag var med pappa och Malin och sprang i förmiddags!!!! Sensation! Men shitifan vilken dålig kondis jag har alltså. Fy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint inlägg, du verkar ha haft en mysig påsk!

2011-04-26 @ 20:19:36
Postat av: sara

fint inlägg, du verkar ha haft en mysig påsk!

2011-04-26 @ 20:20:26
Postat av: Anonym

fint inlägg, du verkar ha haft en mysig påsk!

2011-04-26 @ 22:28:11
URL: http://mbjorling.blogg.se/
Postat av: Lina

vad härligt det ser ut! jag vill åka en sväng till rätö i sommar ;) och vad duktigt att springa!! det måste jag nog också komma igång med.... nån gång ;)

2011-04-26 @ 23:00:37
URL: http://linaingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0