Stockholm

Jag är så trött så jag tror jag dör! Nästan iallafall. Sjuk och dan är jag, förkyld och halsont. Igen...
Var i Stockholm igår, jag, mamma, Charlotte och Malin. Jättejättetrevligt hade vi! Fikade, gick på stan, fikade, gick på stan, åt kvällsmat, sprang (fort) till bussen. Vi gick ifrån restaurangen vi ätit kvällsmat på och vi hade ganska gott om tid innan bussen skulle gå, så vi gick in i en klockaffär för Malin skulle köpa en klocka. Gubben i affären skulle ta bort några länkar så den blev lagom. Mamma och Charlotte börjde gå mot bussen så skulle vi komma ifatt sen. Men gubbjävlen stog och bankade och slipade på den där klockan i evigheter, så ungefär tio minuter innan bussen skulle gå var dom klara. Jag och Malin sprang så fort vi orkade (eller så fort jag orkade) genom hela stan och vi hann preciiiis sätta oss på bussen innan den åkte. Haha.
När vi kom till Linköping stannade vi hos Malin för en fika innan vi åkte hem och sov!
Jättemysig dag, tack hörreni!
Fast jag shoppade för lite... Bara en jacka, en ring och två linnen.
Men nu har jag mer pengar över till någon annan gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0