24 februari

Jag och Elin käkade lunch på Mokka. Satt där ett bra tag, ingen av oss ville ut i kylan!
Men vi gick i affärer en snabbis innan det var dags för kaffe på Espresso House.
Vi blev kvar där ganska länge också och en av Elins kompisar kom förbi ett tag.
Sen gick vi runt lite på stan igen innan jag blev upphämtad av pappa och Malin och Elin tog bussen hem till sig.
Så åkte vi ut till biltema och köpte lite bilsaker.
Malin och jag blev sen avsläppta hos henne och tog det lite lungt ett tag innan vi gick och åt på Steves och sen gick på bio.
Det blev Sanctum och den filmen kan jag varmt rekommendera, den var jättebra!!

Idag åkte jag bussen med Malin till Åtvid klockan sju. Så gick jag hem till pappa och sov, och sen städade hela huset! Wei.




Tack för trevliga dagar! :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0