LOV!!!!!! snart

Nu sitter jag här helt ensam i skolan..
Eller ne okej, inte ensam. Men Matilda saknas.
Och jag är ganska pigg. Och hade inget näsblod på hela dagen igår! ;)
Och sen är det lov!!!!!!!
Oerhört skönt.
Har inget helt bestämt men tror att jag ska åka in till Malin och bo där ett par dagar.
Springa runt på stan.
Ta en fika med några vänner.
Aa, lite sådär lagom mysigt och slappt :)
Det är nog första lovet som jag inte har någonting inplanerat.
Göttttt.
Titta vad härligt! Och vad fint att vi har nästan exakt likadana kläder ;)
Saknar det, och saknar Emmy masssssssor!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha nej jag hade nästan tappat hoppet ;)



Vad härligt med lov förresten!! Avis!

2011-02-18 @ 17:11:25
URL: http://linaingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0