My 2010

JANUARI

Anting har mina bilder försvunnit eller så gjorde jag helt enkelt inget vettigt på hela Januari. hmm..
Såhär ser våran tomt ut varenda dag under vintern!
Så är det att bo i Åtvidaberg.
Jag tar en låt som jag lyssnade på väldigt mycket då istället. Fast egentligen remixen med Detektivbyrån.
 

FEBRUARI

Sista besöket hos Malin i Oslo innan hon drog iväg till Australien.
En fruktansvärt god middag på Fridays.

MARS

En tripp till Romme med folk från skolan. Shit de va kul asså!
look how cute! :)

APRIL



Berlinresan
med konfirmationen. Absolut en av årets höjdpunkter.
Jag saknar det så!

MAJ

Konfirmation!

JUNI


Midsommarfirande i stugan.

JULI



En helg i Stockholm med mamma och Roger.
Man får ju självklart inte missa att nämna den lilla detalj att jag träffade Lars Winnerbäck ;)

AUGUSTI



Jag tog med mig mina tjejer ut till stugan och busade.

Och nej, det verkar inte ha hänt någonting i September? :s
Så jag tar lite till från AUGUSTI.



En supertrevlig vecka i Göteborg med mamma, Roger och Boffa. Beståede av minigolf, solande, besök i Marsstrand, fotboll på Gamla Ullevi (ÅFF-GAIS) och Liseberg (med ett migränanfall..).

OKTOBER

JOHNOSSI KONSERT!

NOVEMBER

Besök i Oslo hos Lina med Erica.

DECEMBER


Julfirande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0