emmy och matilda time

Har haft jätteroligt med matilda och emmy nu i veckan!
Ingen tid för bloggande då inte ;)
Så nu kommer en liten genomgång av veckan.
Kameran är hos mamma så får lägga upp bilder imorrn eller på måndag.

Tisdag
Jag och matilda hoppade på bussen in till stan och mötte upp emmy vid tåget.
Vi gick till lägenheten och lämnade väskorna innan vi gick ut på stan.
Blev lite shopping och fika på Coffehouse. Jag köpte ett par skor, en ring och två par örhängen.
Efter middag på Ming Palace såg vi Narnia 3D!
Sen hyrde vi Shutter Island och Bridget Jones. Vi kollade på början av Shutter Island men somnade ganska fort.

Onsdag
Såg klart Shutter Island och åt frukost. Fixade iordning oss och gick ut på stan igen.
Matilda köpte julklapp och Petter och sen tog vi en kaffe på Espresso House. Vi åkte hem till mig och åt middag och sen gick vi till Petter för att lämna julklappen.
Efter ett tag gick vi vidare till familjen Skogh och lämnade kamerastativet som de glömde på julafton.
Sen gick vi till Charlotte och Claudine.
Blev hemskjutsade av Micke och kollade på Case 39.

Torsdag
Vi gick upp vid halv tolv ungefär, åt frukost och spelade lite pinigs.
Sen gick vi till jorge och kollade på The Social Network.
Den var riktigt bra och det var kul att träffa jorge. Jättelänge sen jag var där.
Efter att vi ätit lämnade jag matilda och emmy och åkte in till stan med mamma, charlotte och erica.
Vi såg Chicago. Den var otroligt bra, jättekul att se!
När jag kom hem gick vi en promenad i kylan.
Vi såg början av Halloween men det blev för jobbigt.
Dels var vi så trötta och så var den rätt så äcklig!

TACK FÖR SUPERTREVLIGA DAGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0