FIN VECKA

Ingen mer skola, idag var vi där en och en halvtimme, drog sen hem till Jonas ett tag, han, jag och Matilda. :)
Imorrn ska vi till flygvapenmuseet och på torsdag är det fotbolls turnering!
I söndagskväll blev det besök på EH. Igårkväll var alla vi tjejer hos Matilda och hade de mys, sen gick vi ner till bysjön och körde kubb och på hemvägen fick vi sällskap av några grabbar som jag satte mig och snackade med, sen kom Theresa. Hon sov här och vi kollade på gamla bilder och sånt hela natten, supermysigt :D
Jag ska alldeles snart dra mig ner till goofy och umgås med han ett  par timmar, för sen ses vi knappt på hela sommaren :( dummer. Mamma hämtar upp mig där sen så ska vi in till stan och fixa det sista till avslutningen och så ska vi till Malin och käka och sova!
pusss på er finisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0