lite update

I torsdagskväll åkte vi ut till stugan för midsommarfirande. På fredagen kom mamma, Roger och Erica ut också :) Vi blev 65 pers som samlades och firade iår! En massa folk ;) åt sill och potatis (eller jag åt inte sill, köttbullar!), klädde midsommarstången, dansade, åt tårta och dagen avslutades med grillning och familjespel. Sen gick jag och Erica ner till båten och sov där. Jättemysig dag!
Lördagen var däremot inte riktigt lika rolig, jättetråkigt väder! Tog en promenad på förmiddagen innan mamma och Roger åkte hem. Gjorde nästan inget alls resten av dagen. I söndags däremot var det extremt skönt! Soligt och varmt. Dagen tillbringades nere vid stranden, solade och åkte ring, och badade! Kallt fast ändå, var ju tvungen. ;)
När jag kom hem i söndagskväll packade jag om lite fort och bytte kläder, så åkte vi till familjen Skogh och åt. Det var trevligt, som alltid. Och vid halv nio ca skjutsade mamma mig till tåget så åkte jag in till Malin. Ville träffa henne lite nu för vi ses inte på massa veckor.. :(
I måndags sprang jag runt på stan och fixade nödvändigheter till Italien. Och shoppade lite. Hade trevligt sällskap av Frida :D När jag kom hem åt jag lite, sen bar det iväg igen. Jag och Anna cyklade och köpte massa godis och åkte ut och badade och sen hem till henne för lite GH, godisätande och film. Mysigt värre!
Såja, nu vet ni vad jag har haft för mig.
pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0