19 juni

Med tanke på vädret så blir nog det här en dag framför teven med massa bra filmer, och det känns okej för mig för jag känner mig rätt så seg och trött. Tror att jag sov lite för länge... Anna sov här inatt men hon åkte vid åtta för hon skulle ut och jobba i golfkiosken, stackarn i det här vädret!
Igårkväll sprang nästa hela feta gänget runt i alla rum ute på slottet hos Ebba och körde röda-vita rosen! Haha, helt galet grymt! Först blev det lite chill i soffan framför beck - levande begravd. Sen drog vi igång, riktigt kul hade vi! :D
Tack Ebba för en grym kväll! Och tack Julia för en jättebra avslutningskväll! Och alla andra som har varit med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0