28 mars

Jag försökte hålla för ögonen när jag gick till skolan imorse för att slippa se snön som kommit inatt.. Men förhoppninsgvis smälter den snabbt! Jag är helt slut och har ont överallt efter helgen. Massa blåmärken och sår efter simhallen i fredags (när jag typ för första gången vågade åka vattenrutschkana!!!!) och träningsvärk från i lördags. Men det är så värt det! Vi kom hem typ fem igår morse och då tvättade jag bort sminket och la mig och somnade på två sekunder, sen sov jag till halv två! Det var välbehövligt. Sen pluggade jag lite och så hade vi träning på kvällen, som gick super trots att alla var helt slut, kanske inte världens effektivaste träning men men.
PUSSS
Btw, 30 dagar kvar till min födelsedag! Glöm inte bort det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0